Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7 (15:20)
Sekrety Rapture i Adama Jensena.
Nie każda gra wideo próbuje opowiedzieć historię, a jeśli już to robi, to jej twórcy mają do dyspozycji mnóstwo metod. Tak się składa, że jedna z nich jest dla naszego ulubionego medium unikatowa. Environmental storytelling, po polsku opowiadanie historii przez otoczenie, to zagnieżdżanie fabuły w miejscach, które gracz przemierza. Takie tytuły jak Deus Ex: Human Revolution, czy BioShock, korzystają z tego na potęgę, dzięki czemu możemy sami poznawać historię tych światów poprzez eksplorację.
TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
18 966 wyświetleń 28 sierpnia 2016
Nasz pierwszy raz z nowym Hitmanem! Czy łysy powraca z klasą?
9 669 wyświetleń 14 lutego 2016
Gramy w Mafia II!
90 020 wyświetleń 26 sierpnia 2010
Heavy Rain klimatów SF? Widzieliśmy Detroit: Become Human na E3 2016!
99 569 wyświetleń 15 czerwca 2016
30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
78 837 wyświetleń 6 sierpnia 2014
Jak sprawdza się Days Gone?
145 907 wyświetleń 16 czerwca 2017
Popularne na tvgry.pl
Kogo wkurzy GTA 6?
1 924 wyświetlenia 22 kwietnia 2024
6 złych z gier, którzy mieli rację
1 350 447 wyświetleń 3 lutego 2018
Samochodowy sandboks z promilami. Ruszamy do Finlandii w My Summer Car
201 047 wyświetleń 28 października 2016
2 aktorów, 1 Geralt (ft. Jacek Rozenek, Doug Cockle)
162 061 wyświetleń 18 kwietnia 2023