Gąbki na pociski: jak nie podkręcać stopnia trudności... na przykładzie Far Cry 4 (11:28)
Jak z partyzanta stałem się wcieleniem śmierci.
Far Cry 4 z jednej strony próbuje nas zachwycić możliwością kreowania cichych akcji w otwartym świecie, ale z drugiej chce też pozwolić nam na efektowną rozwałkę i wykorzystanie bombastycznego sprzętu. To drugie wiąże się z odpowiednio rosnącym poziomem trudności, co z kolei równa się utrudnionej realizacji pierwszego podejścia. Czy to jest konieczne? W jaki sposób FC4 stopniuje poziom trudności i jak robią to inne gry? Czas na małą dyskusję.
Gramy w Mafia II!
89 837 wyświetleń 26 sierpnia 2010
Assassin's Creed: Odyssey konta rzeczywistość
439 353 wyświetlenia 3 października 2018
E3 2014: Gramy w Far Cry 4! Wspólna rozwałka ze słoniem
28 238 wyświetleń 11 czerwca 2014
Jak sprawdza się Days Gone?
145 726 wyświetleń 16 czerwca 2017
Nasz pierwszy raz z nowym Hitmanem! Czy łysy powraca z klasą?
9 497 wyświetleń 14 lutego 2016
Dlaczego otwarty świat w Mirror's Edge Catalyst jest bez sensu?
19 162 wyświetlenia 8 czerwca 2016
Popularne na tvgry.pl
W co NAPRAWDĘ grają dziewczyny w Polsce?
482 wyświetlenia 25 marca 2024
Tęsknisz za NFS: Underground? Musisz w to zagrać
7 629 wyświetleń 25 marca 2024
Jak zamieniono grę w hit przez... zmianę kamery
270 wyświetleń 25 marca 2024
Pogromca Diablo! W czym Last Epoch jest lepszy od Diablo IV?
240 wyświetleń 25 marca 2024