Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5 (7:47)
Te wskaźniki są ważniejsze niż myślisz!
Interfejs kojarzy nam się głównie z takimi rzeczami jak pasek zdrowia, wskaźnik amunicji czy inne drobiazgi tego typu. Jednak form i rodzajów interfejsu – od dźwiękowych, po przestrzenne – jest o wiele więcej i podobnie jest z ich funkcjami. Co zyskało Dead Space, wkomponowując cały swój HUD w świat gry? Jak L.A. Noire potęguje więź z bohaterem za pomocą interfejsu i w jaki sposób można opowiadać historię poprzez menu ekwipunku?
TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
18 875 wyświetleń 28 sierpnia 2016
30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
78 802 wyświetlenia 6 sierpnia 2014
Czy w nocy gra się lepiej?
287 807 wyświetleń 13 grudnia 2018
Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?
32 262 wyświetlenia 19 października 2014
F5 co sekundę - szybki zapis kontra checkpointy
4 325 wyświetleń 26 grudnia 2016
Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7
29 355 wyświetleń 1 maja 2015
Popularne na tvgry.pl
Sekret góry Chiliad - największa tajemnica GTA V
36 404 wyświetlenia 8 kwietnia 2024
Patologiczna praktyka oszukiwania graczy musi się skończyć
35 108 wyświetleń 8 kwietnia 2024
Kultowa gra o Reksiu, której fani nie dają umrzeć
31 134 wyświetlenia 8 kwietnia 2024
Najbardziej absurdalne zmiany z patchy
27 813 wyświetleń 8 kwietnia 2024