Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach? (6:55)
Fotorealizm na wyciągnięcie ręki.
Co może być bardziej fotorealistyczne niż prawdziwe obiekty? Takie pytanie być może zadali sobie twórcy gier, którzy wykorzystują fotogrametrię do kreowania swoich wirtualnych światów. Skanowanie istniejących miejsc i przedmiotów jest fundamentem dla oprawy takich tytułów jak Get Even i The Vanishing of Ethan Carter. Ta całkiem nowa dla branży gier technika wydaje się być łakomym kąskiem dla wielu innych deweloperów. Ale czy na pewno tak jest?
TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
18 972 wyświetlenia 28 sierpnia 2016
Ludzkie oko nie widzi 4K
768 538 wyświetleń 11 września 2016
30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
78 838 wyświetleń 6 sierpnia 2014
Czy w strzelanki da się grać na padzie?
395 379 wyświetleń 20 listopada 2017
Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?
32 294 wyświetlenia 19 października 2014
Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach
35 390 wyświetleń 19 czerwca 2016
Popularne na tvgry.pl
Kogo wkurzy GTA 6?
2 490 wyświetleń 22 kwietnia 2024
6 złych z gier, którzy mieli rację
1 350 447 wyświetleń 3 lutego 2018
Samochodowy sandboks z promilami. Ruszamy do Finlandii w My Summer Car
201 047 wyświetleń 28 października 2016
2 aktorów, 1 Geralt (ft. Jacek Rozenek, Doug Cockle)
162 061 wyświetleń 18 kwietnia 2023