Game over! Po co nam śmierć w grach? - DEKONSTRUKTOR #4 (9:12)
Jak umrzeć, to z klasą.
Śmierć głównego bohatera to jeden z najpopularniejszych elementów gier. Bynajmniej nie jako zabieg fabularny. Wcielając się w wirtualne postacie umieramy zwykle dziesiątki razy, i to w jednej produkcji. Gry takie jak Dark Souls czy Super Meat Boy zamieniają śmierć w sztukę, Don't Starve czyni ją permanentną, a jedna z odsłon Prince of Persia... nie pozwala nam w ogóle umrzeć. Po co komu taki mechanizm? Czy powtarzanie gry nie wpływa negatywnie na jej odbiór? Roztrząsamy to w Dekonstruktorze.
TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
18 987 wyświetleń 28 sierpnia 2016
30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
78 841 wyświetleń 6 sierpnia 2014
Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?
32 299 wyświetleń 19 października 2014
Czy w nocy gra się lepiej?
287 840 wyświetleń 13 grudnia 2018
Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
33 191 wyświetleń 13 czerwca 2015
Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7
29 371 wyświetleń 1 maja 2015
Popularne na tvgry.pl
Kogo wkurzy GTA 6?
3 358 wyświetleń 22 kwietnia 2024
6 złych z gier, którzy mieli rację
1 350 447 wyświetleń 3 lutego 2018
Samochodowy sandboks z promilami. Ruszamy do Finlandii w My Summer Car
201 047 wyświetleń 28 października 2016
2 aktorów, 1 Geralt (ft. Jacek Rozenek, Doug Cockle)
162 061 wyświetleń 18 kwietnia 2023