Przepraszamy.
Minimalny rozmiar ekranu dla tej strony to 320x240px.

Wywiad: id Software tvgry.pl

Filmy w wersji HD są dostępne na naszych serwisach dla posiadaczy Abonamentu Premium.

Abonament dla Ciebie Zobacz film w wersji SD
Zagłosuj: 0 0

Wywiad: id Software

Rage, Doom 4, czego chcieć więcej? Może tylko Big, Freaking Guns.

Todd Hollenshead - prezes id Software. Tim Willits - dyrektor kreatywny tej firmy. Rozmawiamy z nimi, pytając o najnowszy projekt kultowego studia - Rage - a także o skrywaną w głębokiej tajemnicy kontynuację Dooma!

wywiady

Link do filmu: http://tvgry.pl/?ID=187 Dodano: 31 lipca 2009, 15:24 Czas trwania filmu: 5:20

Zobacz komentarze

Zobacz więcej:

Blastery i power-upy - podobieństwa oraz różnice między Battlefieldem a Battlefrontem.

Jak połączyć stare z nowym?

Blastery i power-upy - podobieństwa oraz różnice między Battlefieldem a Battlefrontem.

Might and Magic: Heroes VII - wywiad z producentką z Limbic Enterteinment

Co nowego w nowych Herosach?

Might and Magic: Heroes VII - wywiad z producentką z Limbic Enterteinment

Czym jest Kholat? – relacja z pokazu gry

Wybraliśmy się w góry, by zrozumieć czym jest Kholat.

Czym jest Kholat? – relacja z pokazu gry

Poznajemy tajemnice The Order: 1886 - zobacz gameplay z PS4

O podobieństwach do Last of Us, artystycznych ujęciach i innych aspektach gry

Poznajemy tajemnice The Order: 1886 - zobacz gameplay z PS4

Wiedźmin 3 od kuchni - rozmawiamy z twórcami! [2/2]

Im dalej w dyskusję, tym więcej wiadomo.

Wiedźmin 3 od kuchni - rozmawiamy z twórcami! [2/2]

Wiedźmin 3 od kuchni - rozmawiamy z twórcami! [1/2]

O świecie, o questach, o mechanice...

Wiedźmin 3 od kuchni - rozmawiamy z twórcami! [1/2]

Ocelote z SK Gaming - wywiad

Na mistrzostwach LoLa dorwaliśmy jednego z topowych europejskich graczy!

Ocelote z SK Gaming - wywiad

Wywiad - Sam Didier o HotS!

Dyrektor Artystyczny Starcrafta II o Zergach

Wywiad - Sam Didier o HotS!

Rozmawiamy z twórcą DayZ

DayZ od zaplecza.

Rozmawiamy z twórcą DayZ

Rozmawiamy z szefem SCEE

Jim Ryan o używanych grach, polskim rynku, interaktywnych książkach i PS+.

Rozmawiamy z szefem SCEE
Zobacz komentarze

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
27.08.2008 18:23
Mr.B-F
107
Generał

Smieszny ten facet w kitku ;D

27.08.2008 18:54
odpowiedz
truskolodz
143
WRWG

Big Freakin Gun? A co to k&^%a PG 13???

27.08.2008 18:57
odpowiedz
koosa
72
Senator

rage będzie od 13, doom od 18

27.08.2008 19:00
odpowiedz
Neo12
25
Prince of Persia

Fajny wywiad. Rage zaczyna coraz bardziej mnie interesować, mam nadzieję że będzię to naprawdę dobra produkcja.

27.08.2008 20:08
odpowiedz
patchu
33
Chorąży

"Big Freakin Gun jeśli wiesz o czym mowie" - jasne ze wiemy :] BFG

27.08.2008 20:14
odpowiedz
hansatan
67
Generał

Uwielbiałem id, ale od czasu wydania Doom 3 strasznie zeszli na psy. Ta firma po prostu nie wkroczyła w 21 wiek :( Zapomnieli na czym polega ich sukces, kategoria od 13? C'mon przy takim czymś da się zrobić co najwyżej gumisie.

Rage nie jest zły, ale połączenie ścigałki i strzelanki jest słabe.

Co do Doom 4, to powiem tylko tyle, że po Doom 3 w jednym z wywiadów John C. zarzekał się, że nie będą odgrzewać kotletów i Quake 4 to ostatnia taka przygoda, no i proszę... mamy...

Co do BFG to dawniej nazywali to big fu*kin' gun, a teraz?:! :D

I do tego ta durna współpraca z EA, id od dawna było niezależne, teraz jest duża szansa, że to właśnie EA wymusiło na nich te durne PG13 :(

27.08.2008 21:14
odpowiedz
fafi
26
Legionista

Nie wiem dlaczego tak wielu nie lubi Dooma 3. Dla mnie ta gra była najbardziej wyrazistym i emocjonującym przeżyciem w świecie gier od czasów Deus Ex. Wszystko w niej było takie "namacalne" .
Moze to dlatego, ze graliscie w dzien? Nie iwem jak to jest z nowymi grami jak Bioshock, Gears of War, niestety nie gralem w nie. Byc moze dlatego troche za dobrze wspominam Dooma 3

27.08.2008 22:11
odpowiedz
Amo
99
Pro-vocator

hhehehe gosc z kucem rzadzi :D Big Freakin Guns :P to powiedzial wiele o D4 :D ogolnie podoba mi sie nastawienie Lordareona przy przeprowadzaniu kazdego mini, czy tez maxi wywiadu, pyta o to co trzeba, nie słodzi, bardzo dobrze, tak trzymać !

27.08.2008 23:15
odpowiedz
Gastovski
57
Generał

Taa, ale uważam, że Lordareon powinien bardziej popracować nad angielskim. Nie na słówkach, nie na akcentowaniu, tylko na wyrażaniu myśli. Widać często, że ma z tym problem - brak częstego rozmawiania w tym języku. Pewnie Lordareon umie angielski typowo po polsku, czyli całą gramatykę zna lepiej niż jeden człowiek z kraju anglojęzycznego, ale nie umie szybko dokładnie wyrazić tego co myśli :). To jest bardzo ważne w wywiadach. Gadać, gadać i jeszcze raz gadać w tym języku. Wiem co mówię, bo sam jak się przeprowadziłem do Niemiec, to miałem z tym problem. Po prostu jedyne co można zrobić, to szlifować mowę w tym języku i tyle.

28.08.2008 09:30
odpowiedz
U.V. Impaler
153
Hurt me plenty

Co do BFG to dawniej nazywali to big fu*kin' gun, a teraz?:! :D

Hę? Big Freaking Gun to nazwa stara jak świat, podobnie jak Big Fragging Gun i nie ma w tym nic nadzwyczajnego, że użył jej zamiast Big Fucking Gun. Rozwinięcie Big Freaking Gun było w użyciu zanim Hollenshead i Willits dołączyli do tej firmy.

Aaaa... jeszcze jedno. Wolfenstein 3D też był PG-13.

28.08.2008 11:37
odpowiedz
hansatan
67
Generał

Doom 3 był ok, prowadziłem największą stronę o D3 w Polsce swego czasu, więc jestem dość dokładnie obcykany w temacie id. Co do Wolf3D i PG13 to wiesz ;] tam nie potrzeba było tego, co potrzeba teraz, co do BFG to może nazwa i obowiązywała, ale w id nadali jej nowe znaczenie o którym wspomniałem, więc?!

28.08.2008 11:49
odpowiedz
Wiil.i.aM
46
Fus Ro Dah!

Mnie także coraz bardziej zaczyna interesować Rage. Ciekawy jestem czy będzie o niej tak głośno jak o innych grach.

Co do DOOM4 nie wydaje mi się żeby pobił jak narazie Bioshocka. Co prawda te gry różnią się, ale będą miały podobny schemat tworzenia. Ja Sam uwielbiam DOOM3 i gram w niego od czasu do czasu
szczególnie w Multiplayer, ale po jakimś czasie to się po prostu znudzi. Tak jak inne gry.

Na Rage czekam, ale na DOOM4 już nie tak "MOCNO" jak czekałem kiedyś na DOOM3.

28.08.2008 12:21
odpowiedz
Haron
40
the boatman

I do tego ta durna współpraca z EA, id od dawna było niezależne, teraz jest duża szansa, że to właśnie EA wymusiło na nich te durne PG13 :(

niezależni jak ch..., bo Activision to wzór pozostawiania developerskiej swobody. ;)

28.08.2008 13:14
odpowiedz
hansatan
67
Generał

Wiesz jakby nie patrzeć to zawsze mieli wolną rękę ;]

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze