Przepraszamy.
Minimalny rozmiar ekranu dla tej strony to 320x240px.

E3 2008: Todd Howard prezentuje Fallouta 3 tvgry.pl

Filmy w wersji HD są dostępne na naszych serwisach dla posiadaczy Abonamentu Premium.

Abonament dla Ciebie Zobacz film w wersji SD
Zagłosuj: 0 0

E3 2008: Todd Howard prezentuje Fallouta 3

Fragment konferencji Microsoftu.

Fragment konferencji Microsoftu, na której Todd Howard zaprezentował rozgrywkę z Fallouta 3. Co na to fani serii?

targi E3 klasyczne cRPG relacje

Link do filmu: http://tvgry.pl/?ID=162 Dodano: 31 lipca 2009, 15:24 Czas trwania filmu: 3:45

Zobacz komentarze

Zobacz więcej:

Fallout 3 przewiduje przyszłość - miejskie legendy świata gier

Postapokaliptyczna teoria spiskowa.

Fallout 3 przewiduje przyszłość - miejskie legendy świata gier

Recenzja Fallout 3: The Pitt

Drugi dodatek do Fallouta 3 - zwyżkowa forma Bethesdy!

Recenzja Fallout 3: The Pitt

Fallout 3: Operation Anchorage w 5 sekund

Vault Boy na wesoło.

Fallout 3: Operation Anchorage w 5 sekund

Gramy w Fallout 3: Operation Anchorage

Zobacz w akcji pierwsze DLC do Fallout 3!

Gramy w Fallout 3: Operation Anchorage

Gramy w Fallout 3 - Krypta 101

Walki z wesołymi mutantami na porządku dziennym.

Gramy w Fallout 3 - Krypta 101

Gramy w Fallout 3

Wędrówki po post-nuklearnym świecie mogą być niebezpieczne.

Gramy w Fallout 3

Fallout 3 - prezentacja polskiej wersji

Fallout 3 dzięki polskiej wersji językowej jest jeszcze bliżej gracza.

Fallout 3 - prezentacja polskiej wersji

Wywiad: Todd Howard i Fallout 3

Mutantom wstęp wzbroniony.

Wywiad: Todd Howard i Fallout 3

Fallout według Bethesdy

Miła pogawędka z Petem Hinesem, jednym z szefów studia Bethesda Softworks.

Fallout według Bethesdy

Grand Theft EIII - 3 zbirów z Polski kontra Ameryka

Gumowe jedzenie, fotoszop level 1, Wiedźmin po amerykańsku

Grand Theft EIII - 3 zbirów z Polski kontra Ameryka
Zobacz komentarze

Komentarze Czytelników (275)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
16.07.2008 00:47
odpowiedz
Mad Meat PL
38
Generał

Starzy wyjadacze Fallouta mają pretensje do tówrców, bo mało jest turówek, a tak rozbudowanych jak Fallout nie ma. Jednak wcale nie przekraśla to wydania innych gier z tej serii w postaci turówek, widać tu tylko ślepe podejście "w00t, nie ma tur, OMG jusz jest do kitu!!1". Kto nie lubi strzelanek, jego problem, niech ominie ten tytuł. A gdyby z Diablo III zrobili turówkę? Z pokemonów wyścigi? Jednym by się spodobało, drugim nie...
Ja potraktuję to jako strzelankę w świecie Fallouta z jej ciekawymi cechami (jak np. S.P.E.C.I.A.L.) i jestem dobrej myśli. Właściwie, to gameplay jest całkiem fajny i przypomina mi nieco S.T.A.K.E.R.a.

16.07.2008 02:43
odpowiedz
Stranger.
128
Spookhouse

>>

16.07.2008 08:01
odpowiedz
Tango3
19
Pretorianin

Jakoś w Fallout Tactics w ogóle nie było RPGówki, a wszyscy je kochali. Słowem - każdy Fallout, nie będący w rzucie izometrycznym i z grafiką 2D by Wam się nie spodobał.

To siadajcie i róbcie mody do pierwszych Falloutów, a nie zawracajcie gitary.

Fallout 3 zarządzi.

16.07.2008 08:05
odpowiedz
|kszaq|
104
Legend

Fallout 3 zarządzi.

żartujesz ?

16.07.2008 08:27
odpowiedz
Molzey
114
Generał

A mnie sie to podoba-->

16.07.2008 09:08
odpowiedz
Faolan
121
Człowiek Wilk

Tango3 --> dla mnie Fallout Tactics z Falloutami cRPG to miał tylko nazwę wspólną.

16.07.2008 09:17
odpowiedz
poltar
114
Generał

"Jakoś w Fallout Tactics w ogóle nie było RPGówki, a wszyscy je kochali"

Bardzo odwazna teza. Moglbys to jakos uzasadnic? Jak dla mnie (i wielu osob ktore znam) FT bylo odcinaniem kuponikow na bazie sprawdzonej marki. F1&2 ukonczylem juz taka liczbe razy ze ciezko to spamietac, nad FT spedzilem moze godzine probujac sie do niej przekonac i nic z tego nie wyszlo. Oby z F3 bylo inaczej.

16.07.2008 09:19
odpowiedz
eJay
160
Quaritch

Tactics byl przede wszystkim kompromisem miedzy real-time, a turowka nastawionym na walkę:)

16.07.2008 10:22
odpowiedz
veneoth
51
Centurion

w pełni popieram kolegę Molzey'a

FAILOUT

16.07.2008 16:01
odpowiedz
buszmen33
26
Konsul

http://e3.g4tv.com/e32008/videos/26939/Hands_On_Fallout_3.html to gameplay na xboxa dłuzszy trochę a mnie tam sie podoba 100h zabawy:P nieprzespane noce :P

16.07.2008 16:37
odpowiedz
angalo
13
Pretorianin

buszmen33 oglądałem ten film. Jedno mogę stwierdzić, to w jaki sposób prezenterzy z g4tv reagowali na pokaz uświadamia mnie tylko w tym, że zielonego pojęcia nie mają o RPG. Jeśli nawet takie mają to nie mają jaj, żeby zapytać (o wytknięciu kilku faktów nawet nie wspomnę) o to Todda. Po takich filmach już nawet mnie nie dziwi, że cRPG karleje, czy robi się prostackie jak cała reszta gier.

16.07.2008 16:42
odpowiedz
Tango3
19
Pretorianin

Powiedzcie mi jedno - co mają na celu pytania "Żartujesz"?

To tak jakby fakt, że mnie akurat Fallout 3 się podoba był powodem do wstydu. Dobra, rozumiem, nie podoba Wam się, a jesteście hardkorowymi fanami serii, zjedliście na niej zęby i Wam się nie podoba. MA PRAWO.

Dziwne jest natomiast, że w ogóle do głowy Wam nie przychodzi, że KOMUKOLWIEK, kto grał w poprzednie części, F3 może się podobać. Nieważne już, że to dopiero pierwsza prezentacja i tak naprawdę gry nikt nie widział - to naprawdę dla Was nie do pomyślenia?

Ja na przykład grałem w oba Fallouty i Tacticsa dość dużo (fakt, że nie skończyłem), ale tamta wersja mi się podobała. Ta też mi się podoba, a może fakt, że jest nieco uproszczona spowoduje, że uda mi się ją ukończyć. Atmosfera jest, klimacik jest, grafika w porządku, o co chodzi?

Jestem ufoludem?

16.07.2008 16:48
odpowiedz
ehcsimyzT
0
Konsul

a ja powiem inaczej. Sama gra tak naprawde moze byc calkiem dobra i sensowna - tego nie wiemy.
Wiemy natomiast, ze TOAD Howard to koles ktory nie potrafi zaprezentowac gry i tyle. Zrobil fatalna prezentacja, jarajac sie zabijaniem... i to ze ludzie maja tak kiepska opinie to tylko i wylacznie jego wina.

16.07.2008 16:53
odpowiedz
r_ADM
171
Legend

Ale tu sa ludzie, ktorzy napisali by dokladnie to samo bez wgledu na to co ten pan by pokazal. Przeciez juz dawno temu powstaly pierwsze recki fallouta3 :)

16.07.2008 17:16
odpowiedz
angalo
13
Pretorianin

ehcsimyzT masz rację, co najgorsze w wywiadach nie jest wcale lepiej. Nie rozumiem Bethesdy pod tym względem. Jeśli F3 jest naprawdę grą cRPG, a nie shooterem z elementami RPG to dlaczego do prezentacji wysyłają kogoś kto przedstawia ją jako rasową strzelankę, gada od rzeczy o naprawdę mało lub nawet nieistotnych sprawach, a kiedy przychodzi pora na to co ważne i konkrety wymiguje się, że nie ma tyle czasu żeby to omówić. Jawna kpina i ignorancja, niepotrzebnie też w@@@@ graczy i fanów poprzednich odsłon. Do tego czasem mam wrażenie jakby Todd słabo się orientował w temacie. Bethesda sama jest sobie winna, że pojawiają się takie, a nie inne komentarze.

16.07.2008 20:10
odpowiedz
Aristos
106
między słowami

Czyżby polski akcent w F3 ? "Activate Pulavski Preservation Shelter" albo jakoś podobnie, trzeba by lepszej jakości screena dorwać..

16.07.2008 20:21
odpowiedz
scorpinor
0
Konsul

Myślę, że gra będzie fajna i z całą pewnością ją kupie (choćby przez samą nazwę i szacunek dla pozostałych gier Bethesdy, które mi się podobały). Tylko mam jedną wątpliwość - jak to mawiają poeci - po h... nazwali to Fallout 3? Fallout Tactics był fajną gierką, niemniej pięt całować starym Falloutom nie był godzien. W tamtym jednak przypadku przynajmniej nie odważyli się nazywać tego kontynuacją poprzednich części i w tym przypadku powinno być tak samo. Nie drażniło by to tak bardzo wiernych fanów części poprzednich, gdyby zamiast Fallout 3 nazywało się to chociaż "Fallout: Super Post-Apocaliptic Ultra Shooter With Some RPG and Violence Elements" :P Jeśli się decydujemy na kontynuację to ludzie liczą na kontynuację a nie całkowitą rewolucję. Stąd te masowe głosy niezadowolenia, którym dziwić się nie można.

16.07.2008 20:28
odpowiedz
r_ADM
171
Legend

Fallout Tactics był fajną gierką, niemniej pięt całować starym Falloutom nie był godzien.

Ze niby pod jakim wzgledem ?
Tactics, wbrew temu co ubzdurali sobie debile modlacy sie do znaczka fallout, nie mial nigdy byc gra rpg a gra taktyczna w stylu jagged alliance. I w swoim gatunku gra byl bardzo dobra, tak jak fallouty w gatunku crpg.

16.07.2008 20:34
odpowiedz
ganek
114
Pyrlandia Reprezentant

Może źle się wyraziłem wcześniej. Ogólnie chodzi mi o to, że wydanie gry również na konsole powoduje duże jej uproszczenie.

16.07.2008 20:51
odpowiedz
scorpinor
0
Konsul

"Tactics, wbrew temu co ubzdurali sobie debile modlacy sie do znaczka fallout, nie mial nigdy byc gra rpg a gra taktyczna w stylu jagged alliance".

I dlatego właśnie Tactics był udany - od początku wiadomo, że było odmienne założenie i zarazem dobre wykonanie. Gdyby jednak nazwali to wówczas Fallout 3 (tak jak teraz chcą nam sprzedać tego FPS-a z elementami - większymi czy mniejszymi - RPG) to "raczej" nie przypadłaby do gustu fanom.

Taki np. STALKER miał być rasowym cRPG jednak z czasem coraz bardziej ubywało w nim elementów rolepleja. Teraz jeśli spojrzy się na niego jak na strzelankę z malutkimi elementami RPG to gra jest wspaniała. Jeśli ktoś jednak kazałby mi ocenić go jak rasowego RPGa to powiedziałbym, że to dno totalne, niegodne uwagi.

16.07.2008 22:01
odpowiedz
r_ADM
171
Legend

tak jak teraz chcą nam sprzedać tego FPS-a z elementami - większymi czy mniejszymi - RPG

nastepny jasnowidz ? po tragicznej prezentacji, jedyne co mozna powiedziec na pewno to, ze gra jest brutalna. to, ze gra jest z perspektywy 1szej osoby nie determinuje gatunku.

16.07.2008 22:02
odpowiedz
lech2x
64
lol noob?

Pierwsza myśl

Howard Webb

A na temat Fallout 3 cieszę się że wychodzi.

17.07.2008 00:07
odpowiedz
pablo397
108
sport addicted

po pierwszych obejrzanych filmikach bylem bardzo scpetycznie nastawiony (jak fan F), ale filmik z [255] tchnal we mnie troche ducha optymizmu. walka, perk bloody mess, fizyka, rag-doll (czy czego oni tam uzywaja) prezentuje sie elegancko. co prawda te garazowe bronie (vide wyrzutnia pluszowych misiow) moim zdaniem to tylko zbedna bajera - mogli wykorzystac energie zespolu na zwiekszenie swiata czy liczby q. ale ogolnie walka prezentuje sie naprawde fajnie.

no ale teraz kwestia pozostalych spraw - questy, problemy moralne, bogactwo i zroznicowanie swiata, ciekawa fabula, interesujace dialogi, przemycone smaczki - mam obawy, ze tworcy potraktowali to macoszemu skupiajac sie na jak najwiekszej frajdzie z widowskowej walki. chocby wielkosc swiata - jak widac na filmikach lokacje otwarte sa bardzo dopracowane - z jednej strony ekstra, z drugiej musi to zawezac obszar po ktorym bedziemy sie poruszac :/

ogolnie mozliwosc poruszania sie tylko po waszyngtonie i blizszej okolicy rozczarowuje. mialo byc wschodnie wybrzeze...

we wczesniejszych zapowiedziach czytalem np. o jakims miescie, cos ala junkyard, ktore bylo bardzo zdegenerowane. po serii questow moglismy albo pomoc rozwiazac problem i 'uzdrowic' miasto (czyli pewnie pozbyc sie jakis lokalnych gangsterow) albo stwierdzic, ze miasta nie da sie uratowac i trzeba 'amputowac chora konczyne' czyli odpalic ladunek nuklearny. zapowiadalo sie bardzo ciekawie, ale jakos srednio mi sie to widzi z informacja o graniu w waszyngtonie.

podsumowujac - jesli tylko tworcy poswiecili drugie tyle czasu na literki RP w slowie RPG co na widowiskowa walke, to szykuje sie nam porzadny nastepca Falloutow. moze nie tru-mastah F3, ale przynajmniej F2008. zawsze lepiej pograc w terazniejsza wizje Fallouta, niz w kolko toczyc dyskusje jaki to Van Buren mogl byc zajebisty.

17.07.2008 00:34
odpowiedz
Kolczes
46
All vs Me

świetnie wygląda! jestem bardzo zadowolony i licze na ten tytuł. świetnie wygladajace otoczenie, gra mi troszke przypomina STALKERa nie wiem czemu. mimo to jestem pewien że zakupię oryginał, bo coś czuję, że warto! 10/10. :) nie zapominajmy ze Washington zapewne bedzie wielkosci 75% terytorium z F2 (w F1 malo gralem, najpierw wybralem 2 potem 1 przez co nie moglem sie przerzucic. kapsle it te sprawy :D )

17.07.2008 00:38
odpowiedz
Kharman
166

Po pierwsze prezentacja na poziome że o kant dupy potłuc. W jaskrawej sprzeczności z tym co można znaleźć na oficjalnej stronie na temat questów, interakcji itd. Poza tym co to za prezentacja cRPG w dwie minuty i na podstawie wyłącznie walki? Jak dla mnie jest o brak szacunku dla potencjalnych klientów.
Opieranie jakichkolwiek wniosków na jej podstawie jest wróżeniem z fusów.

Po drugie i tak kupię tę grę, pomimo że nie ma rzutu izometrycznego i walki turowej. A o tym czy jest to true Fallout czy nie zdecyduję jak zagram.

17.07.2008 15:11
odpowiedz
angalo
13
Pretorianin

Żeby jeszcze bardziej ukazać amatorszczyznę prezentacji Todda dodam, że takie filmy z gameplaya do shootera FarCry 2 prezentują większy wachlarz możliwości i ogólny zarys gry niż to co on przedstawił reklamują grę cRPG.

18.07.2008 16:47
odpowiedz
Aen
156
Anesthetize

No cóż, gdyby twórcy zamiast oznaczać grę cyferką 3 nazwaliby ją np. "Fallout: Washington mess", czyli potraktowaliby po prostu jaką grę w universum, bardzo mi się by prezentacja spodobała. Trzonem fallouta jest moim zdaniem sterowanie myszką i rzut izometryczny. Ale nic to, czekamy, bo pomimo całkowitego odejścia od wizerunku znanego z części poprzednich, może wyjść wcale przyzwoita gra.

19.07.2008 21:18
odpowiedz
Amiratii
4
Legionista

Nie przesadzajcie - jeśli utrzymają klimat - a na to wyglada - to będzie miło pograć sobie.
Swiat się zmiania, gry też - minęło 8 lat od ostatniego F2 - zmiany musiały być.
Zgadzam się ze nie wszystko jest tak jak w poprzednich częściach - ale nie skazujmy F3 na banicję z powodu nieudanej prezentacji czy też wybraniu takiego a nie innego kawałka gry.
Kupią, zagram, ocenię - wtedy chętnie wejdziemy w polemikę!!

21.07.2008 21:56
odpowiedz
yarekk
2
Chorąży

a jakie ma znaczenie czy gra nazywa się "Fallout: Washington mess" ? Powiedziałbyś wtedy że zamiast Fallout powinna się nazywać tak a nie inaczej,

co do rzutu izometrycznego - zgadzam się to zdecydowanie lepiej oddawałoby klimat, ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

01.08.2008 01:58
odpowiedz
Amiratii
4
Legionista

Panowie,

patrzcie jakie wyczesane pudełko na śniadanie - w sam raz na kanapki do pracy! Hahaaa

http://gamecorner.pl/gamecorner/1,86013,5418833,Specjalna_edycja_gry_Fallout_3.html

A Volt boy będzei mi kiwał na biurku - jak przyjdzie szef z raportem to mu głowa VB zakiwam :)))
Liczę że dystrybutor wprowadzi do nas kolekcjonerkę?

zagrałbym już - a Wy?

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze